Skolbesök

När jag nu vaknade så tidigt tänkte jag passa på att hälsa på mitt busfrö till son (Melvin) på skolan. Han har ju hörapparater så det är ju skönt att veta ifall det verkar funka rent praktisk i den stora klassen. (och om han sköter sig så klart ;)
Som tur är har han fått en av de bästa lärarna man kan önska så det känns tryggt :) och tekniken verkade oxå fungera (micken osv). Kul att få vara med när de små liven så gärna vill berätta ALLT! Händerna flög upp i luften var och varannan sekund :)  
Som gammal dagis/fritidsfröken vet man ju att man kan få veta (ibland mer än man önskar) om vad som händer och sker i deras och föräldrarnas liv osv... kan bli lätt pinsamt ibland när man sen träffar föräldrarna och vet lite "för mycket" .. haha...  Men denna gång klarade jag mig från att gå ut högröd iaf.. ;)  Barn är för härliga!!
 

   

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0