Snigelmamma

Petra slet ut mig på en kvällspromenad. Har ju försökt tänka på vad jag äter... röra lite på mig och träna så smått för att stärka upp kroppen nu när den inte får dessa hårda dippar direkt jag gör något. Började så bra för några veckor sen, men nu har jag tappat lusten totalt med allt som varit. Förstår dock att det är då det är viktigt att inte ge upp men :)
Så min hårda PT Petra gjorde nog rätt i att få sin mamma att pallra sig ut med stavarna. Fick hon skulle hon nog springa hela sträckan men det får väl bli om något år om snigelmamman ska kunna hänga med... :-/ 




pust och stön... in i duschen

Kommentarer
Postat av: Mariana

Du är så otroligt begåvad och kan det kanske vara så att din dotter har ärvt dina fotoegenskaper???

2008-10-24 @ 21:08:36
URL: http://dompen.blogspot.com
Postat av: Helena Leiford

Du är söt du Mariana :) men begåvad är jag då rakt inte... men petra är verkligen det! hon är fantastiskt duktig.. Är SÅÅÅ stolt mamma :)

2008-10-24 @ 22:38:52
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Lian

Vad står det på mössan?

2008-10-25 @ 00:35:19
Postat av: Anna-Karin

Tog det ont i stolpen? =D

2008-10-25 @ 10:13:51
Postat av: Helena L

Lian: det står PEAK



Anna-Karin: Ja det tog något så fruktansvärt ont ;) Måste nog hålla ner takten lite så inte detta inträffar igen ;)

2008-10-30 @ 14:04:36
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0