Gynning och Rea-Shopping

Ja för att nu då få upp mig själv på morgonen utan att snooza som enligt bl a metro bara förstör sömnen. Så gjorde jag ett tappert försök att ändra ringsignalen på väckaren till denna skorrande dialekt "Gomorron allihopa det här är Carolina Gynning som vill väcka dig med min bästa låt.. osv"... dock hade jag ställt klockan väldigt fel och det resulterade så klart i att jag fick bli väckt av detta ca 10 ggr till innan det var dags att slå upp mina gröna för att ge kidsen frukost.

Blev efter jobbet dags för lite Rea-shopping på Hemtex... 50% hyllan ropade på mig. Visste inte vad som skulle passa det nya bordet då många av sakerna som finns att köpa är rätt vassa. Dessa silverrosor hade filt under sig som då blev perfekt!

 

Sen hittade jag även en silverram jag ska ha på det runda bordet vid sofforna, satt in en bild med alla barnen och tycker det blev rätt gulligt  :)




Sen blev det lite mörklila ljuslyktor för 10 kr styck som kostat 35 kr tidigare.



Kommentarer
Postat av: Johanna

fint med silver!

2008-10-29 @ 10:45:35
Postat av: Helena L

Håller helt med :)

2008-10-31 @ 11:16:24
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0