Sanningens ögonblick & Cityakuten

********************************************************************************


Vaknade redan kl 06 pigg som en nötskrika. Detta så klart för att jag ska jobba em och skulle FÅ sova ut. 
Nåväl, inget är väl så skönt som att vakna av sig själv (och inte väckaren) 

Såg till min fasa på The Voice att Linda Rosing ska vara med i nya Sanningens ögonblick !! Herregud vad TÄNKER hon med !!!??? Det kan väl aldrig gå bra med alla hennes skandaler ??? Kanske dock ingen skräll för hon gör väl allt för att synas i TVn ...igen.. och pg a vissa delar som är rejält förstorade så det är ju svårt att inte se henne ;) 
Såg detta sanningsprogram förra säsongen och ibland kunde man ju fundera hur (ursäkta) korkade en del är för pengar..kan det verkligen vara så viktigt att de riskerar allt ?  :-/ 

En polis som erkänner att han skulle ljuga i vissa fall, inte lämna igen pengar om han hittade och inte anmäla om hans sambo gjorde ett brott... OCH dessutom att han skulle vara otrogen om han visste att han inte skulle bli upptäckt... öööh...lycka till med jobb och förhållandet

En servitris som erkänner att hon kastat mat på golvet och sen serverat till folk hon inte gillat... humm.. yummie :-/

En erkände att han ville att hans tjej ska skaffa sillisar  ..Stärkte säkert deras förhållanade :)

Dessutom är det ju väldigt få som stannar i tid och blir då både av med alla vinstpengar, sitt jobb och sina fleråriga förhållanden. GALET!

********************************************************************************

Sen har jag gått och grubblat ett bra tag nu.. VAD HÄNDE MED NEELA ??? I säsongsavslutningen så blev det ett upplopp och Neela blev nedtrampad och man fick se när de täckte över henne. Man skulle lixom förstå att hon dog. Trodde jag iaf... För när man satt där och väntade på seriestarten så vad händer.. Jo hon står där och opererar igen, livs levande!!! (??) Dock i varje reklam så får man se dessa hemska sekvenser igen där hon dör. Nej jag förstår ingenting. Har jag missat något eller vad händer ? 

Någon som vet? 


Neela (och skådisen John Stamos som ju aldrig är fel :)
                         

Kommentarer
Postat av: Annis

Håller med att det kan bli galet! (Såg henne också imorse på Voice)

Man kan ju ändå inte låta bli att se vad hon har att avslöja:D



Cityakuten kan jag inte hjälpa dig med tyvärr

2008-10-23 @ 10:49:18
Postat av: Rosalie

Såg ni dörrvakten i programmet? Fadde!

Snacka om nyhetstorka.

2008-10-23 @ 11:23:00
Postat av: Indra

Ja han är ju också en filur för sig. Men jag såg inte honom. Var han med på The Voice säger du?

2008-10-23 @ 12:33:19
Postat av: Jennifer

Ohhh, john stamos är snygg =)

2008-10-23 @ 22:33:51
Postat av: Helena Leiford

ja jag kan väl inte mer än hålla med Jennifer :)

2008-10-25 @ 00:35:59
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0