Billigt silver och toapapper

Efter jobbet åkte jag och handlade. När jag står där och alla varor åkt förbi kassan och den långa kön står och väntar på deras tur, så märker jag till min förskräckelse att börsen inte finns med i väskan. Genant fick jag försöka förklara att jag måste åka tillbaka till jobbet för att se så den inte hamnat kvar där. Men den fanns i själva verket hemma i farstun på golvet av någon anledning. Så det blev att ta alla barnen ut på luftning för att betala kalaset något senare.

Det här med Halloween har totalt tagit över barnens tankar helt. Så det skulle kollas i tid vad som finns på affärerna innan allt tar slut. Måste ju säga att det inte är helt gratis med dessa löständer och spindelnät. I samma veva så gjorde så klart jag oxå några fynd som blev ett "måste ha" :)



Kaffekoppar på Shape för bara Rea priset 10kr styck :) 
Frågade och de skulle hålla för mikron ;) (jag mikrar ju kaffekopparna minst tre gånger innan jag druckit upp dom. Har ca 3-5 koppar igång samtidigt utspridda över huset)

Föll direkt för giraffen och elefanten oxå ... gillar de 2 vackra djuren (+ delfiner)

Tillbaka hem och sen var det dags för Petras Toapappersutdelning som de sålt för fotbollslaget (BSK)..brrr... KALLT!!!!

Petra har tyvärr feber stackarn.
De andra tre barnen har verkligen varit helt enorma. Städat UTAN att man bett om det och hjälpt till med sånt man inte trodde man behövde hjälp med :) så ROLIGT !!!

Nu har man sett Grey's Anatomy som man bara inte kan missa... Har väl alltid tyckt.. men får helt klart mer och mer en favorit i Justin Chambers (Alex Karev) 

Nu har alla kidsen somnat ska jag försöka hinna se ett inspelat Persbrandt i "Oskyldigt dömd" 

Kroppen värker som sjutton ikväll. Men det har nog med kylan att göra. Dags att mysa ner mig i soffan och dra en varm fleecefilt över mig till en ... mikrokopp kaffe :) 

Vi hörs imorrn! 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0