Stresshantering och Byske

Efter två dagars konstant sovande med värk tog jag mig upp till min stresshantering. Blev sedan en sväng förbi jobbet på Optronic. Skönt att träffa alla igen och få prata lite med dem. Åkte sen hem och la mig igen för en sovis då jag fortfarande var riktigt trött och slut. 

ZZZzzz...ZZZzzz...ZZZzzz...

Petra och Magnus åkte sen på hockeyn och själv fick jag ett samtal från min vän Jenny i Byske som slutade i att jag tog bilen dit för att titta på lite julklappar.
Är ju alltid lika kul att hälsa på hos andra då man får så mycket inspiration. Jag möttes av ett hav av levande ljus genom hela huset. Vi hade det så mysigt och Jenny är så himla gullig. (när vi jobbade ihop på Optronic skrattade vi varje dag så mycket att man var tvungen att sminka om sig innan dagen var slut) Dom har så otroligt fint hemma. (smygtitta på några av bilderna nedan) 

Skönt även att verkligen ta sig tid att hälsa på någon då det inte blir så ofta. Rätt många verkar ju ha så uppbokade tidsplaner nuförtiden och man vet ju hur mycket tid barn, idrott och jobb osv. tar så det kan ju vara svårt att pricka av när det skulle passa. Själv är jag så ofta (läs jämt) orolig att man stör och så blir det att man stannar hemma istället dumt nog. 







Fick med mig två blå doftande ljus av henne jag tänker hitta en plats åt imorgon. Så snällt så! Tack Jenny! :)
Har hållit mig vaken för att se Nytt läge ikväll. Men nu är det hög tid att lägga sig igen. Jag som trodde jag skulle ha sovit "igen" tiden och nästan bli överpigg, men icket. Har gäspat så mycket att jag tror vi har dammfritt här hemma nu.

Sov gott!

 


Kommentarer
Postat av: Cammen

Tänk va spännande att du gör två hembesök på samma vecka...jag lovar att också ha mkt tända ljus på lördagkväll...;-)

2008-11-21 @ 12:03:30
Postat av: Helena L

Haha... du ger inte upp alltså? Förstår inte varför det ska vara så viktigt att just Hellan kommer på eran tjejfest?

Behöver ni någon som sjunger eller vad? harkel



Ljus är ju jättemysigt, men vad erbjuds mer? Har du skaffat en röd matta du kan rulla ut?



Menar vet ju vilka krav DU (drottningen) hade när du kom hit så man börjar ju nästan känna att man kan kräva lite oxå va ? :D

2008-11-21 @ 12:13:27
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Cammen

Självklart behöver vi någon som kan sjunga lite Eagle-Eye Cherry...Save tonignt...eller tomorrow eller hur det nu är...;-)



En god pizza...godis/chips/popcorn...kanske en liten teatershow av barnen...Ingo som dansar runt lite...Malin som skrattar åt dina skämt...Ingela som masserar dina fötter...Hanna går igenom din mun så du känns fräsch...kompis-Hellan som pyntar lite...och avsluta kvällen med ett vinnande koncept- Schlagerklubben!! Så när dyker du upp?

2008-11-21 @ 12:53:06
Postat av: Helena L

Låter lockande måste man väl erkänna. Men det är ju det här med din dyra julklapp som ställer till det hela.

Samt att jag har några ytterligare frågor (läs krav)



Någon som fixar naglar ?



Finns det avsatt tid för Myrorna/Kupan ?



Kommer det att finnas för mycket godis på borden? (äter ju inte längre)



Ska Erik inte göra NÅGOT för mig? (tänkte så mycket mange gjorde för DIG, kanske frukost ?)















2008-11-21 @ 14:14:54
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Helena L

Nej jag måste tyvärr låta er fixa denna fest utan Hellan. (förstår att det kommer bli tungt och nästan kännas omöjligt men det kommer att gå bra ska du se !!)



Jag är rent för trött och har ju ont så jag bör nog ta't lugnt i helgen så jag kommer tillbaka fortare.



MEN hade mer än gärna varit med er i Umeå.



Have fun! //Hellan

2008-11-21 @ 14:49:22
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad fina färger i köket hon har! vart har hon hittat dessa gardiner tror du ?

2008-11-21 @ 17:49:12
Postat av: Helena L

Jadu.. jag ska höra med henne..men undra om hon inte sa Åhlens :)

2008-11-21 @ 19:48:37
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0