Söndag Boliden

Jag Melle och Petra åkte till Boliden för att inspektera tapetseringen och takmålningen. Tidigare var det ju rätt mörkt tak och en gul varm tapet som gjorde att köket var rätt mörkt. Nu (valde jag ;) en vit tapet med lite glansigt mönster som gjorde att köket blev jätteljust och trevligt. Just för mamma som då inte ser nästan något tror jag det här blev en stor skillnad. Pappa höll på att måla halltaket när vi kom så det kommer att bli stor skillnad över hela huset. (Lägger väl upp en bild här till dig syrran så du hinner se innan du pyser till Thailand)




Här Melvin och Petra i sina nya slalomdressar...lyckliga över snön som fanns i Boliden.

Kommentarer
Postat av: Cammen

Det här är det bästa med att du bloggar! Jag har full koll på allt som händer där hemma. Nästa gång jag skall hem så kan jag säga när mamma ska visa upp köket "Nämen det där har jag ju redan sett" och sedan hoppas att hon inte funderar mer på det och tänker att det var kanske inte så länge sedan hon var hem ändå. :)



Du kan väl ta med lite fler bilder när du kommer ner till helgen!

2008-11-17 @ 00:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0