Indiska

Var på jobbet på morgonen efter jag skjutsat barnen. Tog mig sen in på stan för att försöka se om lite julklappar så jag ska slippa stressa mot slutet. Jag brukar ju köpa lite saker åt mig själv i julklapp så jag vet vad jag längtar efter ;) Tänkte iaf först att jag skulle slå in den här tunikan jag hittade på Indiska men kan nog inte hålla mig ända tills jul. Visst var den helt okej ? 

 

Hittade även ett par REA-skor åt Petra (då vi bara hittat igen EN av hennes nya vinterskor ...suck) Dom blev iaf godkända :)





Nu har Mange och Petra åkt på hockeyn och de övriga har mysit i soffan till en julfilm.



Kommentarer
Postat av: Maria

Den var really snygg !!!

2008-11-25 @ 20:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0