Drottningen och Möhippa

Ja som ni märkt har jag inte hunnit uppdatera på någon dag. Fick ju besök av drottningen och hon hade ju som vanligt rätt stora krav. Cola, Chips.. Filt och att Magnus skulle dansa för henne när hon kom. Då det sista inte kom på frågan konstigt nog.. så fick han sjävklart sköta servicen av henne själv...

 

Vi såg Idol och fredagsmyste. (Kevin var ju sjukt bra!)


Sen på morgonen blev det upp tidigt för att bli upphämtad av Mallan. För att sen åka på hemligt uppdrag i Luleå.
Vi åkte först hem till Cissi som då skulle åka och shoppa med sin svägerska Jossan som ska gifta sig i Thailand i Januari. DÄR på Hennes & Maurits stod vi andra och tryckte i en provhytt. Så när Jossan skulle komma och se på kläderna Cissi testade så stod vi alla där :D

Det första hon tänkte hade dock varit (eftersom de båda är lärare) "Vad gör cissi här med en massa elever"
Men SEN trillade poletten ner.
Hon blev förbunden ögonen och vi åkte iväg till Shiva Yoga Studio och fick en underbar timme med duktiga Lenitha. Sen blev det bastu och Jossan fick sig en timmes HÅRD massage.




så ni får fortsätta vara ny'fnikna ;)  kan bara säga en sak. DET VAR GÖÖRSKOJ !!! :D


Morgonen efter blev en låååång sovmorgon för alla... Vi packade sen ihop och jag körde hem i Malins bil (som inte lät lika häftigt som min med hål i avgasröret men). Där hemma var det inte så mycket mera liv i han som varit ut på hemmaplan (då hans tjejkompisar kommit upp från stockholm) han låg pall i soffan och bad att få stanna där :D...  så jag skjutsade syrran till bussen och sen åkte jag och Melvin till Boliden för att gratta pappa som fyllde år på farsdag. Dimma dimma och vi såg bara en meter framför oss så fort gick det inte.

Blev även en sväng förbi mormor som nu önskade sig mera stora kort... (kortet på mig var dock hennes favorit försäkrade hon mig)

Sedan plockade jag och melle upp Petra på bussen och åkte hem till de andra tre. Jag somnade omgående.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0