Mitt nyttiga liv hinderprövas

Melvin ville göra efterrätt igår. Blev kladdkaka. Onyttigt värre. Jag höll mig rätt länge men sa i vanlig ordning att jag kanske kan börja mitt nyttiga liv dagen efter. Tog en bit och sen var man fast.

Idag när man då kommer på jobbet så står en skål med mina favoritgodisar (snöbollskola) på mitt skrivbord (!!!) Huuur lätt är det då att hålla sig ???  suck... Tror dock jag vet vem den skyldiga är !!! morr ... :)  Antar att det är ett karaktärtest då denne ju vet att jag egentligen inte äter godis (oftast) !!??
Höll mig nästan hela tiden jag var där..men när jag skulle gå så hade jag lika förbaskat rejält mycket vitt pulver runt munnen av snöbollarna. Börjar snart känna att jag kanske ska börja detta nyttiga livet efter nyåret istället ?
Vad tycker ni ?
Eller har ni tips på hur jag ska fixa det här utan att falla i fällorna kanske ? 
Usch.. känner mig urusel på detta.
 



Kommentarer
Postat av: Djungelrepet

Vad är snöbollskola för någonting?

2008-12-10 @ 16:16:21
Postat av: Anonym

d e så bra med det vita pulvret för det är så avslöjande. Ett test till kan d bli vill ju höra morret. Till frågan, tycker du ska vänta till efter nyår så slipper du en massa onödig ångest, man behöv ju int svulla bara för d, bara en å annan snöboll e ju okey eller hur.

2008-12-10 @ 20:15:16
Postat av: Alina

Trevlig kväll! :)

2008-12-10 @ 20:21:34
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Den skyldige

d e ju så avslöjande med d vita pulvret eller hur. Ett test till blir det nog för man vill ju höra morret. Till frågan, tycker nog du ska vänta till efter nyår så slipper du en massa onödig ångest. Man behöver ju int svulla för d, bara en å annan snoboll e ju okey eller hur??

2008-12-10 @ 20:22:27
Postat av: Helena L

Djungelrepet : Jadu det är ju en sorts kola som har ett vitt puder på sig.. är mjuka när man tuggar på dem och smälter sen långsamt i munnen.. Helt enkelt magiska :)





Du skyldige: jadu.. jag förstod att det var du din buse!!!! MORRRRR!!! Akta dig så jag inte bits! Jag ska ju komma i form juh !!! :D



Alina : Tack detsamma! :)



2008-12-10 @ 22:31:37
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: vit kladdkaka

Kladdkaka är gott! Fin blogg du har.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0