Middag och Bio

Juldagen fick jag testa min nya Björn Axén Volumaster för att försöka få lite höjd på kalluffsen. Har dock inte ännu fått in den rätta knycken på detta så jag tror mera jag såg ut lite häxlik, men får öva lite mera ;)

Sen bar det av till Restaurang Viking för att möta upp stockholms Selin, Lumme, Robban och Botte med respektive. Blev en smarrig Pepparstek och sen blev jag och Mange bjudna på efterätt av Jörgen Selin (en smarrig chokladkaka med grädde och glass) Snart dock dags för det Nyttigare livet starten som nu är flyttat till nyåret (och då är det på allvar)

Sen gick jag och mange och såg på Bio "The day the earth stood still" Med Keanu Reeves, Jennifer Connelly, Kathy Bates mfl. Jag gillar ju dock inte så där värst mycket alla dessa overkliga filmer, men måste de ses så är det väl bäst på Bio.





Kommentarer
Postat av: Mika

Kan det vara att ett popcorn är borta ? =D

2008-12-26 @ 22:35:19
Postat av: Hellan

Fel fel fel,eller lite rätt men på fel plats...så gissa igen ;)

2008-12-26 @ 23:36:39
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Anonym

hö höö, får man verkligen ha igång telefonen på bio uppe i norrland?

2008-12-27 @ 11:10:32
Postat av: Hellan

haha.. nej verkligen inte. Detta var dock innan bion började och vi satt där alldeles ensamma ;)

2008-12-27 @ 12:17:05
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Kille me kollen

Om ja nu ska gissa, så skulle ja tro att det fattas glass till popcorn/chipsen

2008-12-28 @ 01:04:09
Postat av: Nyfiken

Men snälla nån kan vi få veta va som e fel lr en ledtråd at least

2008-12-30 @ 00:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0