KAOS

Humm... Melvin som varit hemma sjuk idag har tjatat hela dagen om att han ska få städa sin garderob (som ju konstigt nog är något han väldigt ofta gillar att göra. Älskar att vika kläderna och sortera färger osv)
Visst sa jag tillslut och lät han göra det. Han kom glatt ner när Idol började och sa att han och Maja hade fixat på i garderoben. De var inte riktigt klara sa de och när jag då kl 21.30 skulle följa med barnen upp och sova möttes jag av nästa chock. "Alltså mamma vi är inte riktigt klara så jag vet inte vart jag ska sova"



Blev en snabbröjning ner på golvet och sköt upp eländet till morgondagen...
haha.. ja jag säger det igen.. barn är söta.
 
Nu är det någon minut kvar av IDOLfinalen... Spännande värre... Hejja Kevin !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0