Dan före dopparedagen

Ja idag blev det sängen till väldigt länge då jag var så färdig från gårdagen. Senare på afton blev det en akututryckning till stan för att mamma och pappa hade tappat bort en hel kasse med dyra julklappar. Sprang runt och letade och kastade ut mitt telefonnummer hit och dit ifall någon skulle se kassen. 

Sen blev det hem för att fixa klart resten inför julafton. Magnus hade tack och lov varit så himla duktig på att städa när jag varit borta så jag behövde bara hålla i skurtrasan för att den inte skulle ramla typ ;)

Barnen har så klart varit himla uppspelta och Maja och Melvin ville passa på att sova över i Petras säng då hon fortfarande är kvar hos sin pappa och inte kommer förrän imorgon. (så hon lär väl bli måttligt glad när hon läser detta därifrån) Dom har dock sprungit ner flera gånger och sagt att de inte kan sova..för det är för mörkt, för ljust, för mycket ljud, för spännande, de är mörkrädda osv :) ...De lider helt klart av Tomtefeber :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

assså , :(

i min säng? why?

åååhh... nu blev jag sur , jag som nyss vann på bingolotto .. ):

2008-12-23 @ 23:47:16
Postat av: Helena L

Haha.. Mensi de var ju så sööta.. det gör väl ändå inget ;) Eller hur ? //mamma

2008-12-23 @ 23:49:19
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0