Morsdag, fotboll och Boliden

Morgonen startade med match för melvin i strålande sol. (blev rejält röd innan dagen var slut)
De vann dessutom !!!



Melvin innan matchen

Fick en jättefin ljuslykta av melvin med mitt namn och text på som han hade köpt på blomsterlandet för egna pengar. Sånt värmer ju massor i mamma-hjärtat så klart :)
Men ju så klart blir man ju lika glad för kramar, teckningar eller vad som helst som de gör, behöver ju inte kosta något alls. Av petra fick jag en "foto-deal" gällande att jag skulle få fota henne och hon ville fota mig :)) Så nu då jag blivit lite piggare så tog vi faktiskt en liten mamma-dotter-tripp och tog några kort :) (kommer bilder senare) Var iaf väldigt mysigt :)



Sen åkte jag melle och petra till boliden för att uppvakta mammsen på morsdag. Melvin och morfar gick för att testa bolidens discgolfbana (så klart inte en närhet i storlek som här i bershan men det var helt okej)

Blev surströmming till middag i uthuset. Tyvärr får ju inte jag äta det men jag fick iaf rensa ;)




Så när dagen var slut var även jag totalt slut.. men det var en härlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0