Magnus kidnappad !!! ;)

Idag var ju dagen då hans kompisar skulle kidnappa magnus och ha lite 40 års firande.
Att hålla kvar honom på gården har ju varit en stor oro då han väääldigt ofta säger: Du jag far en sväng på Lakkapää eller Jula.. standard!

Nu när det då var en halvtimme kvar och jag gick som på nålar så kommer han så klart in och säger:
-Älskling jag tvärfar iväg en stund !!! Jag måste på Beijer
-eeeeh.. går det fort ??? Maria och Johan skulle kanske komma förbi och då vore det ju kul om du var hemma....eeeeh... fick jag fram.
- Jamen jag skyndar mig..men jag måste på systemet oxå!!! 
- Men det kan du väl fara på sen... dunk dunk i hjärtat. 

Jaja..han for iväg... och han då tillbaka..... upp på taket...  




innan dessa tre stora grabbar dök upp och plockade med honom ;))


Han stod länge och viftade med plankan att de skulle låta han vara ..inte nuuuu !!! Nej det går inte... !!!! Oj oj oj !!!! :D ... han vet vad dessa är kapabla till så det var nog en normal reaktion ;))

Jag hade packat en väska åt honom och sen drog de iväg :)) Spännande..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0