Första dagen med 100%

Idag har jag jobbat första dagen på 100% .. ÄNTLIGEN !!! känns så skönt då ingen läkare trott detta varit möjligt (ja inte jag heller då jag var sjuk) men därför känns det extra härligt när man nu klarar av detta!

Tog mej dessutom till jobbet med cykel i morse !! är ju ca 7-8 km.. vet inte exakt..men det var en motvind som kallas duga. Hade dessutom ingen luft i däcken, men fick under dagen hjälp med detta ( tack robert :)

På vägen hem gick det dock dubbelt så fort, rejäl medvind och ordentligt med luft i däcken (40 min dit och bara 20 hem)

Sen var det dags för utvecklingssamtal för melvin. Han skulle hålla detta själv så det var ju som roligt när han skulle hålla i detta möte :)



Nu har han hunnit vara på fotbollsträning och lirat lite boll.. petra har stupat i soffan.. kanske bäst att sova på nätterna ???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0