Nattvandring :)

Nyss hörde jag en duns på övervåningen.. (klockan är 23.45) någon som gick där uppe fram och tillbaka.. det dunsade igen och ner för trappen kommer någon som går in på toan och är där ett tag. Jag gick dit för att se vem det var och där står moa fullt påklädd och borstar håret.
Jag får lite panik att hon inte somnat ännu då det ju var flera timmar sen vi sa gonatt.

-Gomorrn, säger hon trött och fortsätter borsta håret... och DÅ går det upp ett ljus för mig att hon måste tro att det är morgon :D 

Tydligen hade hon drömt att väckaren ringt, så hon hade även väckt maja och tänt i hennes rum. 
Tror hon blev väääldigt glad när jag förklarade att det var mitt i natten och hon fick somna om igen ;)
Gullunge !!! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0