Tjejfest :)

Igår var det tjejfest hos min kära granne :) Vi hade så trevligt att vi inte hade tid att gå ut på krogen sen :)
Jag höll mig dock borta från singstar för allas bästa ;)
Mitt i festen så skickade mange ett mms där han visade att han satt upp den nya lampan och DESSUTOM tapetserat väggen... vilket jag inte alls trott.

Jag var tvungen att smita hem från festen för att se hur himla fint det blev :)) sjukt nöjd! (den förra tapeten hade fått två stora revor av en stor borr och var lite svår att matcha färger till. Nu hade vi hittat en tapet vi båda gillade massor och det blev otroligt bra :) Ska visa bilder sen när vi är klara. Just nu målar jag lite olika saker och även lite i bokyllan som mange byggt tidigare.

Här är lite festbilder från gårdagen


Kommentarer
Postat av: Bonusgrannen

Men oj, oj... Kul hade vi i alla fall!

2012-03-14 @ 21:42:14
Postat av: Hellan

Jamen ATT vi hade ;) Får bli mera sånna fester ;)

2012-03-14 @ 21:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0