Moa 12, Fotbollskor och Bytardag

Ifredags lämnade jag ju in en hel hop med kläder till bytardagen för försäljning. Tänkte att jag skulle bli väldigt nöjd om jag fick 500kr.
Nu idag lördag så var vi och hämtade och tror ni inte att jag fick ihop hela 1590kr (!!!)
Skitnöjd :))

Dessutom var vi bara förbi där idag och tittade till försäljningen. Köpte inte en enda sak :) 





I fredags var jag och melvin och shoppade lite fotbollskor.
Vi var väl lite oense gällande färgerna då ju JAG tycker att det skär sig något fruktansvärt med denna lysande orangea färgen mot BSKs röda ställ :O

Det tyckte dock inte melvin utan älskade att de lyser och ser så fräna ut.
När dessutom försäljaren väljer ut dessa till melvins förtjusning säger han inför honom.

"Asså mamma där ser du... det spelar faktiskt ingen att det skär sig"

Ja då fick jag ju skämmas lite ;) Menar det är ju viktigare att de är coola och de känns sköna än att att färgerna skär sig :D 
Mamman gav sig så det blev köp.  

  
skittuffa va !! ;)

Idag fyller Moa år men hon kommer inte förrän imorgon så jag gör inlägget då istället :)
Säger iaf HIPP HIPP HUUURRRAA !!! för henne på 12 års dagen  !!!


Moa shoppar i piteå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0