Ajaj igen :)

Har ju alldeles nyligt tappat en tung bordskiva på min stortå.
När jag skulle gå ut i affären var jag SÅÅ kaxig att jag nu när jag blivit frisk LÄTT kunde bära ut detta bord själv. När jag kastar upp bordet under armen så ramlar den tunga mellanhyllan RAKT ner på min stortå från en meters höjd. Försökte så klart se ut som att det inte alls tog ont. Lämnade skivan mitt i utgången för att lämna storbordet i bilen. Sen försökte jag gå in igen utan att halta synligt för att hämta den elaka bordsdelen som skadade mig. TOG SÅ JÄKLA ONT!!! Sen satt jag mig i bilen och sa några fina ramsor :))
 

Sen för någon dag sen ville mange jag skulle komma till hans sida av soffan. Så jag skulle försöka göra en skämtsam snygg flygning dit som man kan göra när man är på bra humör ;) Var bara det att jag hamnade mitt mellan två dynor och drämde rakt in i stommen med armen.. ser verkligen inte klok ut nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0