Färg, besök och Let's dance final

Har ju blivit lite färgsugen igen efter allt vitt :) Blir lite klara färger i rosa, rött och lila hållet (med inslag av blågrön)
Köpt nya kuddar och nya fodral till soffan och det blev riktigt mysigt tyckte även barnen :) En liten färgklick helt enkelt

(kan ta kort senare får ni se hur de ser ut)



Sen kom en vän förbi så vi hann umgås en liten stund :)  

Magnus har firmafest nu och jag fick vid 19 tiden främmande av supergulliga Sandra och Nicke (från mitt jobb)
Alltid lika trevligt :) Blev lite let's dance (YES ANTON!!!) och Big Brother.


Sandra och Nicke

Nu ska jag gå isäng för att orka upp imorrn. Ska till Umeå för att träffa syrran och hennes fam. Hon är ju gravid och jag har inte träffat henne med stormagen så det blir kul :) Sen är det så klart alltid kul att träffa Olle och Alva.. De har jag ju tur nog träffat rätt nyligt men ändå blir det mysigt :)

Mamma och pappa hämtar upp mig imorrn på morgonen då vi åker och hämtar upp Petra i Lövis då hon oxå ville följa med. 

Sov gott !! 


Kommentarer
Postat av: Felicia

Får man fråga vars ni köpte kaninen leia? kom nyss in på denna blogg så har inte läst så mycket men har ni sålt henne?:) nyfiken pga att min familj sålde en kanin som hette leia och jag bor i skellefteå och det var en exakt sån kanin så är bara lite nyfiken på vart hon är just nu! kram

2012-06-04 @ 20:06:43
Postat av: Felicia

Det var inte min leia såg jag nu:)

2012-06-04 @ 20:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0