Äntligen sol !!! pergola och medicinsamtal

Idag var det äntligen sol och riktigt varmt hela dagen :) Satt en stund i solen och nöjt.


Mobilbild..men ska ta en bättre bild sen med bättre kamera och mera blommor när allt är klart ;)

Vårat nyaste inköp för att kunna ha lite tak på utemöblerna om vi vill. Blev helfint med denna pergola och kommer att bli supermysigt när vi sätter upp taket. Ska sätta lite blommor och köpa några lanternor att hänga upp sen.


I förrgår var jag ju och tog några nya prover på medicin. Jag har ju inte blivit bra ännu och nu känns det som att pulvret jag äter inte hjälper lika bra längre, så vi ska se om vi ska utöka dosen eller om jag behöver något annat oxå. Det konstiga var att igår så ringer de från Medicin och frågar om jag kan tänka mig vara hemma från jobbet några dagar ??? ... eeh... ja vad säger man då?? jag har ju kunnat jobba 75% nu ett tag så det kändes lite konstigt att de ringde och sa detta. De tyckte jag skulle vara hemma tills de fick svar på de resterande proverna från gastroskopin (som för övrigt tagit väldigt lång tid på sig..skulle bara ta en vecka men har snart gått tre :-/ När jag la på luren så blev jag ju skitorolig och hade ju miljarder frågor. Hade de hittat något på de provsaren som kommit eller ville de bara att jag inte skulle stressa alls några dagar ??  Jag var då förbi på jobbet idag men jag ska nog lyssna på dom och vara hemma resten av veckan. Det tyckte även F-K så det är bara att hoppas det går fort tills jag får veta provsvaren så man slipper vara orolig.

Imorgon går ju Petra ut skolan så då blir det kyrkan och garanterat en massa tårar då de ju går ut 9an.  

    gonatt !!!
                   

Kommentarer
Postat av: Elvira

Fina bilder!!

Kika gärna in på min blogg & lämna en kommentar eller två, då blir jag super glad! :)

2012-06-15 @ 21:18:50
URL: http://pphotosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0