Fotografering med mig och Petra

Idag var det äntligen dags för teater (Ronja Rövardotter) för Moa, Maja och Melvin. De fick följa med Maja och Moas farmor Silva och det var visst en makalöst stor teater med massor av häftiga effekter osv :)

Jag passade därmed på att ta en mor och dotterdag med min älskade dotter Petra (13år) Vi åkte först för att hitta lite presenter åt Melvin som fyller år på tors.
Sen åkte vi ut för att fotografera som även hon älskar. Hon är otroligt duktig får jag säga som en stolt mamma ;) Hon frågar och frågar om tips osv... så idag fick jag ställa upp som modell...(tokjobbigt.. håller mig hellre bakom kameran som ni vet ....   
Här är dock några av våra bilder som vi tog idag. 





 







Kommentarer
Postat av: Linnea

TOK fina kort :)

2009-05-17 @ 00:20:58
Postat av: Annakarin

Vilka jättefina kort!

Din dotter är ju redan ett proffs!



Kram Annakarin

2009-05-17 @ 11:59:09
Postat av: Liv

oj så fina kort:D ni är ju jätte bra..

2009-05-17 @ 16:38:02
Postat av: Eva-Lena

Vilka underbara bilder. Din dotter är verkligen en riktig fotomodell. Mamma med.

Kram

2009-05-19 @ 05:33:58
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Jennifer

Gud så snygga ni är:)) Har inte varit inne på ett tag men sert att du tagit nya kort, jag älskar dom som vanligt. Kul att höra att du haft lite energi. Längtar till bröloppet jag,det kommer säkert att gå helt topp. Kram

2009-05-22 @ 23:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0