Kvalitetstid ?

Ja min sambo Magnus har ju länge tyckt vi borde göra något ihop bara jag och han.
Det är ju dock så att man har ju så himla mycket att göra när vi har alla barnen.
När vi då sen på helgen är helt själva och ska hitta på något så blir det oftast att man börjar göra sånt man skjutit upp de andra dagarna. När det gäller oss så blir det ofta nya projekt vi startar eller försöker slutföra dessa dagar. Ibland så tar man lixom bara igen sig och det blir som inget alls för att ladda batterierna.
Man är alltså PÅ TOK för dålig på att hitta på saker vare sig det är bara vi två eller med vänner.

Magnus tog dock saken i egna händer och när det var drygt en timme kvar tills Melodifestivalen skulle börja så kastade han av sig snickarbrallorna och tog på sig vanliga KLÄDER (!!!!!) och gjorde en supergod middag som vi njöt av i soffan framför Mello.  


.

Vad säger ni ?

Vad gör ni på er kvalitetstid ?

Är ni duktiga på att hitta på saker och hälsa på folk ?

Själv blir jag superglad när folk hälsar på, men är väldigt rädd att jag stör om jag bara åker förbi någon.

Kommentarer
Postat av: Rosalie

Glöm inte ta hand om varandra!!!Lek, älska, överraska mitt i vardagen.Jag har många tips som jag sak berätta "öga mot öga" det är många unga som läser din blogg...;)Vi hade en eminent gäst i förrgår-

din farfar var på middag hos oss, han sa själv att vi ska skriva om det på din dagbok, så nu är det gjort.

Kramar Rosalie

2009-03-18 @ 07:30:48
Postat av: Eva-Lena

Vad mysigt ni ser ut att ha haft det. Jag önskar att man hade tid att lite oftare träffa vänner och att man fick besök. Jag och min man har som tradition att åka bort en helg på hösten och bo på hotell. Så mysigt.

Kram

2009-03-18 @ 10:14:07
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Helena L

Rosalie - Ja du har helt rätt allt du säger :) Ja vi får ta det när vi träffs istället då ;)

Jasså ni har haft sånt storfrämmande :) Blir riktigt avis att ni bor så nära honom.



Kram kram på er alla (..tre med farfar)

2009-03-18 @ 16:36:48
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Helena L

Eva-Lena - Ja det var trevligt trots att det inte var så planerat osv.. kan ju vara det som är mysigt bara det :).

Ja en resa lät härligt, vi pratar oxå om det men det lär väl dröja länge innan vi får tid och pengar antar jag :)



KRam kram på er!

2009-03-18 @ 16:38:17
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej.



Ibland känner jag samma sak. Det är jättekul att folk bara kommer förbi en kortis men själv tror jag att jag stör om jag gör det. Varför gör man så? Man kanske borde lägga upp ett register av vänner som man vet uppskattar ett kort oplanerat besök... ;)

2009-03-18 @ 20:45:03
URL: http://skarpdig.blogg.se/
Postat av: Helena L

Haha.. ja det var ju ett himla bra förslag :D



Man skulle haft skyltar på dörrarna ifall folk var upptagna. (VÄLKOMMEN) (STICK) :D

2009-03-18 @ 23:53:31
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Kika i min blogg! Du har fått en award av mig.

Kram

2009-03-19 @ 06:11:02
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0