Husvagnshelg i Malå

Ja så har vi kommit hem från en helhärlig helg i Malå. Barnen fullkomligt ÄLSKAR ju att åka dit och bo så där tight i en husvagn. Vet ju själv hur det var då vi ju i stort sätt växte upp i husvagnen (i vittjåkk nästan varje helg)  

Det är ju min mamma och pappas husvagn och Magnus har väl inte direkt visat någon tendens till att vilja ha en egen ... MEN NUUUUU i helgen märkte jag en ljusning ...kanske kanske han börjat mjuka så smått... *håller tummarna* ;) ... Är ju så kul när barnen kan åka skidor direkt från husvagnen och sen att Tjamstabackarna i Malå är så himla fina för barn är ju bara ett pluss. :) Här kommer några bilder från helgen.






Här kommer lite bilder från Polar så ni kan se hur det ser ut där inne :)   Den har som tre sektioner ... så vi rymms ju då gott och väl... En stor bädd där framme.. en i mitten och sen då en fast dubbelsäng där bak. Gillar verkligen denna vagn!


Har som sagt var fortfarande otroligt ont i ryggen trots den lyxiga sängen i husvagnen :) ...  och ena skinkan tar så ont att jag har svårt att lyfta högerbenet... (fick dessutom en skida i knäskålen av ett av kidsen... haha..höll på att svimma.. :)  så jag hoppas jag snart får sova lite bättre än jag gjort denna vecka så jag kan göra annat än att bara ligga och vila efter varenda sak jag ska göra.

Hoppas ni haft en härlig helg ni oxå !!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Ser otroligt mysigt ut. Jag älskar husvagnslivet.

Kram

2009-01-12 @ 05:38:50
URL: http://evalena.blogg.se/
Postat av: Monica

Vilken härlig husvagn! Vi kanske ses där någon helg. Vi har husvagnen uppställt där i år också.

2009-01-12 @ 07:51:14
Postat av: Lian

HMM...., MÄRKLIGT.



Märkligt ställe.

Märkligt hus.

Märkliga människor.

Märkliga nöjen.

Märklig mat. För att inte säga ren(t) hjärtskärande!

Bara massa märkligt.....



PS. Det där är ju OMELETT, det ser ju vem som helst! DS.

2009-01-12 @ 18:01:38
Postat av: Hellan

Ja det ÄR otroligt mysigt !!! Jag kan bara hålla med dig Eva-Lena :)



Monica- Men vad säger du ?? Vad kul att ni oxå ska vara där!! :D

Ja då lär vi säkert stöta på varandra hoppas jag :)

2009-01-12 @ 18:03:04
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Hellan

Lian- Hahaha... tänk jag förstod nästan du skulle tänka så :D

Du måste nästan testa detta någon gång ;)

2009-01-12 @ 19:12:06
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Karolina

Vilken underbar helg med massa skoj & Mys!!

2009-01-12 @ 23:13:40
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Cammen

Skont att kunna halla koll pa vad ni gor pa helgerna...lite kontraster fran hur vi har det just nu! Nu ar det inte sa lange kvar tills vi ar hemma och slass om att rymmas i husvagnen.



Krama alla barnen fran familjen P!

2009-01-17 @ 06:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0