Gardiner och Tavlan

Ja äntligen har jag haft två jättebra dagar då jag inte haft så där jätteont. HÄRLIGT !!! :D ..borde kanske säga *peppar peppar*  ;)

Har bokat klart frisör/smink till bröllopet nu. (Känns skönt)
Har suttit och försökt välja ut frisyrer men det är ju inte det lättaste. (tror ni får hjälpa mig att rösta fram några förslag senare!)

Här kommer gardinerna jag sytt och tavlan jag gjort om för att få den att passa in med övriga stilen. Blev faktiskt riktigt läckert tycker då jag :D





Nu ska jag på Kompetenstorget igen!

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Kanon snyggt.

Ha en bra dag.

kram

2009-04-22 @ 14:46:50
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Jenny

Jäklar så snyggt!!!

Jag tror att du måste komma och hjälpa mig att planera för en styling i vårat vardagsrum också!!!???

Kram från "avundsjuk"

2009-04-22 @ 16:32:40
Postat av: Helena L

Tack :) Kul att ni tycker det blev bra :D



Hörru Jenny.. du fixar helt klart att styla själv så duktig som du är !!

Men vi kan helt klart vela några tankar ihop ;)..haha



Kram på er Eva-Lena och Jenny!

2009-04-22 @ 20:44:22
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0