Julklappstips med roliga saker


Har sökt efter lite julklappstips :)



Har en kompis som har detta häftiga knivställ "Voodoo"  som är bara jättetufft !!!
Skulle även vilja ha krokarna men har svårt att välja färg...  så jag ska fundera ett tag till...


Tycker salt och pepparkaren är supertuffa !! (hade jag varit ungkarl så hade jag aldrig tvekat ;) ... och hade jag varit bättre på att baka hade jag säkert satsat på dessa bakformar till något roligt tillfälle...och hade jag tänkt ha fler barn så hade jag säkert köpt dessa tuttar... OCH hade jag läst mera hade jag säkert köpt dessa coola bokmärken... :D .. så det är väl bäst att jag visar er som är lite bättre på dessa saker !

Kommentarer
Postat av: Cammen

Vart hittar man dessa underbara prylarna? Vill köpa massor av dem! Kanske någon nätbutik, vore toppen!

2008-11-14 @ 22:52:36
Postat av: Bylle

Håller med ! Vill också veta vart de finns!

2008-11-14 @ 23:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0