karlar och tvätt

Efter utredningen i umeå så har jag haft så sjukt ont i ryggen när jag vaknat.
Så vi skulle då testa i går kväll att lägga in en extra bäddmadrass under den vi redan hade.
Nu är ju Mangus överhygienisk gällande sängar så han skulle så klart tvätta detta överdrag vilket jag tyckte var rätt onödigt. Men men, han skulle göra det själv så why not. MEN med tanke på de senaste tvättningarna han gjort med pygmekrymta kläder  (mina och Petras kläder som då hamnade till de mindre barnen) borde jag ha vetat bättre... madrassen fick liksom inte plats i fodralet längre av någon konstig anledning (morr)





Ja som ni förstår ser det numera ut som jag ligger kvar i sängen hela dagen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha

2008-12-30 @ 16:13:25
Postat av: Malin

Det här förgyllde verkligen min kväll... asg tack Mange!!!!!

2008-12-30 @ 22:30:53
Postat av: Anonym

ha en fin kväll!

2008-12-30 @ 23:22:12
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha en fin kväll!

2008-12-30 @ 23:22:18
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0