Magnus födelsedagsfest med släkten

Uppdaterar i efterhand då jag ju legat på lassa..denna dagen var jag rätt dålig men ville göra klart kalaset innan jag ringde lassa:

Idag skulle Magnus firas med släkten dock fyller han ju den 8e :)

Magnus, Maja och Moa gjorde smörgåstårtorna. Hur goda som helst !!!







Magnus hade önskat sig pengar till en STOOOOR MANLIG grill :) ..men fick denna av sin mamma och S (samt pengar)  ;) riktigt läcker !!!



Magnus bror Marcus m fam.


Olle Alva Maja Moa och Melvin spelade polisspelet




Magnus och hans far





Söta Lova får sin mat..men plötsligt så händer det något i hallen...




Den obligatoriska bråkkittelstunden mellan Magnus och min lillebror Ola... det ska alltid jagas runt halva huset och brottas. Jasi killar ;))



"Konstigt" nog brukar det alltid sluta ungefär så här ;)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0