Övernattning med spel och popcorn

Melvin hade övernattningsbesök av sina kusiner Elliot och Oliver igen.
Jag tror jag gick upp 5 ggr och sa att nu är det dags att sova men det var många:
"Vi ska bara"... :)
Dock trodde jag att de hade somnat när vi la oss men då hade de tydligen vaknat upp igen.
Playstation, godis och charader var ett givet recept för en sen kväll. 
Blev iaf väldigt lång sovmorgon.  


Ikväll är det dock Maja som ska sova över hos grannen och bästa kompisen Elvira





Det är så galet kall och fastän vi borrat klart nu så är ju inte allt installerat, så det är bara att vänta på värmen.
Sitter därför i tjockkofta och filt. Här vid datorn har jag ett luftelement för att kunnat skriva.


tur man kan låna lite varma tjejer att värma sig med :)


Moa

Kommentarer
Postat av: scones recept

Vad mysigt. :)

Själv bakade jag scones igår, blev riktigt gott! Scones är min favorit.. :)

2010-01-17 @ 23:37:51
URL: http://bakrecepten.se/scones-recept/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0