Middag och Club 27

Fick förfrågan att komma på en fest i Klutmark med några vänner från jobbet. (Hemma hos Magnus B)

Var i valet och kvalet då jag ju varit så dålig i kroppen och sömnig hela veckan men ville ändå försöka.
Hade tänkt köra men fick skjuts av min bror Ola. Glömde dock vinflaskan i hans bil när han åkte iväg. (Jag hade lite otur när jag tänkte) Men det löste sig ändå :)
Grabbarna lagade ihop en helt underbar middag som jag hade kunnat äta ihjäl mig av.

Sen var det ju år och dar sen man var ut på krogen utan att det var något speciellt, så det var grymt skoj att träffa så många trevliga gamla vänner där ute man faktiskt hade tid att prata med :)

Åkte sen taxi hem med min kära granne Frida så det blev en perfekt kväll !






   

Kommentarer
Postat av: Mia

Gillar klänningen!Säljer du den ? ;)

2009-09-05 @ 22:05:54
Postat av: Jag (Hellan) som svarar

Nope, den är inte till salu :D gillar den för mycket själv ;)

Men kul att du tyckte om den!

2009-09-05 @ 23:59:54
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://sarahadil.blogg.se

2009-09-07 @ 18:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0