Mammas kusinträff i Varuträsk


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej igen Helena... Älskar din blogg lika mycke fortfarande... Å Va upptäcker jag nu då..:? JO... Björg Nygren... Typ min granne... :) Världen är liten... :)

2009-09-01 @ 23:41:27
Postat av: Helena L

Haha.. men vad säger du :) KUL!!

Ja världen är tydligen inte alls stor ibland ..haha



Kul att du fortsätter att titta in trots att jag varit dålig ett tag både i kroppen och på att uppdatera!

2009-09-01 @ 23:44:44
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Cammen

Verkar som ni hade en toppendag! Kul att ni blev så många och att även Ola och Mange hade möjlighet att vara med. Synd att jag bor så långt bort då man missar så mkt roligt.

2009-09-02 @ 01:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0