Jenny Lundmarks fina smycken

                              Jenny Lundmark

Fick besök av min kära vän Jenny som hade med sig den läckra rosa smyckeslådan. 
Är bara tvungen att visa er hennes fina alster!

Är ni sugna på att köpa/beställa ett armband (Endast 50kr !!!) eller halsband (Varierat pris) så skynda er innan jag övertalar henne att öka priset. ;) 
Vet ingen som är så himla noga med allt hon gör så jag lovar ni blir supernöjda!

Vid intresse skicka ett mail till:   [email protected]



Dessa har jag köpt men endast den vänstra finns att beställa då den högra är en liten special till mig :)



 Halsband/Hängen



 


Kommentarer
Postat av: Maria

Mkt fina!

Min yngsta dotter skulle älska de rosa armbanden!

2009-09-23 @ 22:48:11
Postat av: Emma

Najs! Här blir det nog till att beställa! :o) Får få dom skickade till Vall'n eller överlämnade till dig när jag beställt så får jag en ursäkt att komma hem snart igen ;o)



kram på dig! Och synd med p-boten...

2009-09-24 @ 09:22:04
URL: http://www.reko-stil.com
Postat av: Blondinmamman

Men vad kul å se!!!

Haha!

Vi var och köpta band och pärlor igår för att börja "makramea" här hemma.

Det är ju verkligen jättekul och blir skitfint!

Tjejerna gjorde jättefina armband och pratade hela tiden om "helenas kompis" som gör såna här fina armband oxå:)

Vi ska köpa mer tillbehör i dag!:)

2009-09-24 @ 09:22:57
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Helena L

Maria - :) ja de är så otroligt gulliga !



Emmis - Ja det måste du verkligen göra! Beställ på så du kommer hem FORT! ;) Kram kram



Blondinmamman -åhå..där ser man :)

Blir spännande att se sen!

Jo de var här sist hon kom förbi, de fick STORA ögon då lådan plockades fram ;)

2009-09-24 @ 10:11:49
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack söta du för de fina orden och de som vanligt superbra bilderna! Om du bara kunde förstå hur bra du är!!! Kraaaam P.S Snart kommer det ett halsband också... :)

2009-09-24 @ 21:27:33
Postat av: Anonym

Mycket snyggt hantverksarbete!

Finns det för herrar också måntro ?



/P

2009-09-24 @ 21:58:01
Postat av: Helena L

Jenny- Du det är ju dina fina smycken som är helt underbara!

Är så nöjd över dom jag har!!

Längtar så klart att få pryda min hals senare oxå ;)

KRAAM! :)



* /P-* Ja hon är fantastiskt duktig!

Ja jag är helt säker på att hon gör även till er killar/pajka/män/grabbar!

Jag har då sett en hon gjort till sin sambo som blev skitsnygg! (lite bredare med någon silverdetalj). Tycker mig även minnas att hon gjort till sin son oxå!

Så skriv till henne och se vad hon kan göra för snyggt åt dig! :)

2009-09-24 @ 22:16:13
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Mariaa

Jag tyckte mest om den svarta med tre små silverkulor!



Men de bruna hade passat min garderob bäst just nu. Den som ser ut som en kola var tiptop!



K/M

2009-09-25 @ 00:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0