En romantisk lördagkväll :)

Ja alla ni som var på bröllopet fick ju läsa vad både jag och Magnus beskrev hur den "perfekta lördagskvällen hemma hos oss" såg ut då vi var utan barnen. Många hade nog trott att vi skulle ha skrivit något helt annat..haha.

Mitt svar: Då är Mange ute och snickrar, och jag sitter vid datorn och gör ritningar för våra kommande projekt. det är en riktig inredningskväll! 
(Magnus älskar ju att snickra och bygga och jag med men fixar ju inte det längre med in skruttkropp, därför kan vi båda få utlopp för detta då vi har tid ihop)

Magnus svar:Helena sitter vid datorn och jag ser en film. En actionfilm! 
(jag är ju nämligen en sån som pratar sönder filmerna om jag ser för krångliga filmer. Jag frågar om ALLT! då jag är rätt social och vill ju prata :D.

"Vem är det där då? var det samma kille som stod där i början?" 
"Kan det vara han som är mördare, eller kanske killen som står där bak tyst"
"Nu förstod jag inte, vad menar han med det där?"
"Ser du det där glashuset är ju likadant som din mammas"
Dvs lugnare att se om jag inte sitter där :D

Ja som sagt, när man är helt själva så behöver man ju inte sitta uppi varandra hela tiden. På veckorna har man ju haft 4 barn i knäna, hängades och kramandes som behövt uppmärksamhet (vilket är underbart mysigt). 
När man då är själv är det rätt okej att få lite tid och lugn för sig själv. Även om vi kan gå på Bio, se filmer, äta gott och visa varandra uppskattning ändå.
(Okej är väl mera Magnus som är duktig på att visa sånt och är tokromantisk, men han vet iaf att jag älskar han och hur jag visar det på mitt sätt!  (Nej lovar.. INTE som Anna Anka;) och jag har ju sagt att jag lovar säga till om det blir någon förändring ;)  


Knack knack på rutan... jag springer dit ...



Ja ni ser... är inte vår lördagkväll romantisk så säg !!! ;)



Kommentarer
Postat av: Marre med tummen mitt i handen

Ni verkar verkligen passa fint ihop :)



Vet ju att du gillar att snickra och inreda och då hitta en man som är ett proffs på detta är fantastiskt.

Är avensjuk! ;)

2009-10-01 @ 14:47:41
Postat av: Inger

Ni är då för söta ni två. :)

Kram, kram

2009-10-03 @ 11:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0