Mammor bland klädhögar

Ja så var det dags för bytardag i Ragvaldsträsk. Jag och (Maja och Moas mamma) Malin bestämde oss för att åka ihop med våra klädpåsar/kartonger/korgar. Trodde vi skulle rymma allt LÄTT men bilen blev smockfull och när sen Maja, Moa och William bestämde sig för att hänga med rymdes inget mera plagg i bilen vill jag lova :D

Är ju perfekt att åka tillsammans då vi ändå har varandras kläder hos oss lite hittan och dittan när det byts och tas med från de olika veckorna.
Det bara GÅR inte att hålla reda på allt hela tiden (vems kläder som är vems). Vissa kläder fås av farmor, mormor, vissa är från bytardagar, vissa är ärvda från Petra och vissa är det ingen som känner igen (?). Ja ni förstår hur det är när vi har fyra barn och Malin har tre. INTE lätt :) Men vi gör ju så gott vi kan och i slutändan så är det ju kläder till samma barn så det spelar ju ingen roll egentligen.

Här ser ni iaf hur galet full bilen var haha !!! :D Men imorgon gäller det ju själva shoppingen så jag hoppas ta mig upp så vi kan samåka även då. TROTS att jag svurit att jag inte får köpa något mera då det bara blir en massa extra tvätt... så bara MÅSTE jag dit nu när jag såg så himla mycket på titten ikväll då man bara får se..men inte köpa... :-/


Vi har ju inte Maja, Moa, Melvin och Petra i helgen så det blir mycket film i soffan, samt pyntning av huset med nya gardiner och mysiga småljus. Ha en trevlig helg alla!

                                    

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha!

Ja det var verkligen dagens projekt det där:)

Blir roligare i morgon när man får shoppa loss lite;D

Vi hörs i morgonbitti så kan vi samåka:)

2009-10-10 @ 21:46:09
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Malin

Men guuuud så konstig jag ser ut där vid bagagen ser jag ju nu!!

Dubbelhaka och helt oformliga ben!!

Du måste göra nån snygg retushering där;)

Haha!

2009-10-10 @ 22:11:07
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Helena L

Haha... ja jäklar vad vi ska shoppa idag!! Har aldrig varit så lätt att stiga upp på länge ;)



Du dubbelhaka ? knappast..du är ju huuur smal som helst! dock verkar man inte kunna lita på min futtiga kamera som ju gjort mig 2 meter lång :D så vi kan skylla ALLT på kameran gällande felproportioner! ;)

2009-10-11 @ 08:36:36
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0