lite schjuuuk

Vaknade i morse med en mansröst. Magnus blev rent rädd när jag började prata och undrade vem han vaknat upp med.
Det var ju hockeyträning för Melvin kl 08 en mil bort så det var ju bara att bita ihop och gilla läget på två stjärtunderlag i den kalla hallen.
Har rejält ont i alla leder och muskler så något är väl på gång. OOooooont i halsen !!!
Melvin har dock årets första utehockeymatch imorrn så den måste man ju åka och kolla in.   

Nu är iaf alla häxor inne från sina skrämselrundor. Bara hoppas att kidsen inte får allt för stor sockerspeed av allt godis så de tänkt hålla sig vaken heeela natten. Magnus är ju borta på jobbfest ikväll så nu ska jag försöka ta en Te-kopp, bädda ner mig, skita i allt och plocka undan resterande halloweenpyssel imorgon.




Kommentarer
Postat av: Läs Mig Nu

Jag har kikat lite på din blogg. Jätte fin verkligen. Jätte mysig. Jag kollade även igenom Trash the dress bilderna och de va helt underbara.

2009-10-31 @ 22:30:15
URL: http://lasmignu.blogg.se/
Postat av: Den långa häxan Maria

Krya på dig vännen



Vill inte du ska ha mera ont än du brukar ha!



Kram från skogstrollen

2009-10-31 @ 22:47:14
Postat av: Helena L

Läs Mig Nu - Tack så jättemycket :)

Ska givetvis kika in på din sida !



långhäxan Maria - haha.. Ja du såg riktigt häftig ut på kortet du skickade :D Nej jag hade gärna haft lite mindre ont.

Nu har dessutom frossan och febern kommit, TYPISKT, har inte tid att vara sjuk!



Vi hörs i veckan! Kram

2009-10-31 @ 23:01:32
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: MrJ

Skönt att du är tillbaka igen! Blev lite orolig där ett tag. Ni verkar verkligen ha gått in stenhårt för Halloween med all grym rekvisita! :) Krya på dig!!!

2009-10-31 @ 23:28:59
URL: http://fotografier.se
Postat av: Malin

Nä fy vad trist att du blivit scjuuk:(

Jättekul att du är tillbaka i bloggvärlden i af:)

Och vad fina alla var till hallowen!!

Superläskigt!!:D

Tjejerna är då helnöjda med buskvällen och hela veckan med för den delen!

Krya på dig nu!:)

2009-11-01 @ 20:21:46
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Helena L

MrJ - Yes I'm back :) Jobbar stenhårt med återhämtningen, har dock ännu feber.

Kul att du gillar halloweenfixet ;)



Malin - Jooå, det är inte alls kuligt att man fick denna feber och hosta. Ja de var så hemska och söta på halloween :) man ska ju vara glad att man kunde sova efter alla läskiga saker;)



Vad skönt att höra att de blev nöjda!! :)

2009-11-01 @ 21:58:43
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0