Första jobbdagen-MelleMålis-Spionering

Ja idag var det första dagen tillbaka på jobbet igen, dock bara som arbetsträning men det kändes helt otroligt roligt att vara tillbaka igen :)
Kändes som att komma hem igen på något sätt då jag inte varit ute i produktion på så många år.
Har ju ett tag på mig nu att testa vad jag fixar numera. Gäller ju att vara "klok", börja försiktigt och säga till om det tar emot så kroppen inte blir sämre igen. Fick ett enkelt jobb att börja med vilket kändes otroligt skönt. Är mycket nytt som tjuvtar energi. Ont har jag räknat med att ha till en början, men jag hoppas det kommer att gå så bra det kan så jag kan utöka tiden eftersom. 

Petra har ju varit hemma förkyld även idag.
Idag som den stora dagen för Melvin hade kommit.
Han skulle ju äntligen få testa vara målis på hockeyträningen !!! 
Var lite orolig att han skulle drukna i alla stora målvaktsgrejor men det såg ju hur proffsigt ut som helst ;) STORKILLEN!!! 


Men jag tror nog han håller sig till utespelare hädanefter. Dock kul att alla som vill får testa :)
Han fullkomligt älskar hockey och ville direkt vi rullade in på gården ut och träna skott på gatan. Fick hejda han och förklara att lite mat i magen är viktigt för att få starka hockeymuskler ;) 

Moa har dessutom haft hem två killar från klassen idag. Hennes pojkvän sen ett bra tag tillbaka ringde.
Hur tidigt hade man själv pojkvän, tänkte jag. Vad gjorde man då ?. humm... minnet är borta. 
 
Försökte skicka in Melvin som min lilla oskyldiga spion men han kom ner och sa att Moa sagt klart och tydligt att de ville vara IFRED ( !!! ) gulp... HJÄLP! vad har dom då tänkt göra. Ryska posten ? Tänk på svininfluensan barn!!!

- Jamen fråga om de vill spela lite airhockey då ?
Pjoh.. det ville dom.. :D

Nejdå, de är så klart helt oskyldiga. Himla kul att han vågade ringa hit och att de båda kom så långt för att leka med henne. :)



Nu ska jag lägga mig efter ännu ett toppenavsnitt av Hollywoodfruar och min favorit Maria Montazamy.
Man kan ju inte mera än ÄLSKA hennes "häftiga" inredningstips och sävliga meningar.
Hon är ju bara för rolig. :D

-"Mitt bästa inredningstips är nog att säga att en vas kostar 65 dollar MAX, men i själva verket så kostar den 400dollar, då flyttar jag över liiite pengar till mitt kort och tar resten från matkontot."

Haha.. det kallar jag inredningstips!







 

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Jo vi har verkligen sett Maria på samma sett:D

Och samma bild!:)



Vad kul att Moa hade besök ända till er:)

Seriös liten kille det där;)



(Mitt blogg.se, har JUST börjat funka. Jag har abstinens!:)

2009-10-13 @ 10:35:02
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Helena L

Haha..ja det är ju tokroligt att vi skrivit om samma sak :D



Jo man får väl vara glad så länge grabbarna vill spela airhockey bara ;) haha



Ja jag förstååår att du har absti! blogga på nu ordentligt!! :D



...och du GRATTIS på den stora dagen !!!

Hipp hipp hurra!!

2009-10-13 @ 11:22:31
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0