Bitterfittan

Idag har jag varit en sväng till Lövånger och hälsat på min kompis Linda.
Vi gick en sväng i den härliga höstsolen innan jag styrde bilen förbi Varuhuset och sen hem igen.

På aftonen var det dags för tjejteater.
Jag, Karina, Kicki och Madde hade bokat biljetter till "Bitterfittan" som startade med god fiskmiddag.




Har haft möten med min supersnälla chef på Optronic och min handledare på Kompetenstorget i veckan. Vi har diskuterat om min arbetsträning som förhoppningsvis kan starta till veckan så vi får se hur det går :)
Känns iaf UNDERBART !!!  

Är ju dessutom bara 3 månader kvar tills jag enligt försäkringskassan ska vara frisk. Jihooo!!!
Ni kan tänka er vad jag längtar... tur att dom vet när smärtor försvinner så man slipper undra själv ;) 


                                               


Kommentarer
Postat av: Malin

Jo dom vet tydligen allt på försäkringskassan;)

2009-10-09 @ 11:45:07
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag har sett Bitterfittan och tyckte den var fantastisk!

Vad tyckte du ?

2009-10-09 @ 13:28:32
Postat av: Reko Stil / Emma

Försäkringskassan är ju Allsmäktig, visste du inte det?? ;o) De vet allt, ser allt, hör allt, kan allt...tror banne mig det är en plats jag skulle kunna jobba på - Orakel som jag är ;o)



Sköt om dig och ta inte på dig för mycket vännen! Simma lugnt ;o)

KRAAAM

2009-10-15 @ 23:03:26
URL: http://www.reko-stil.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0