Loppis, Farsdag och Hilda 4 år

Idag var Magnus "konstigt" nog inte så social som det var tänkt (impuls-utekväll med sina kompisar som slutade lite blötare än han tänkt..ooops då!,så det kan bli :)
Jag hade ställt mobben 9.30 för att hinna på Loppisen på sunnanå.
Var inte det minsta TAL om att han skulle följa med denna gång..haha.hehe.. (ingen som sätter köpstopp)
Hittade lite fat och skålar jag kan visa sen, lite barnböcker, samt en skiddress till Maja och ett vindställ till Petra.

Sen drog jag till Boliden för att fira pappa på farsdag och brorsans dotter Hildas 4 års dag (en dag sent men)
Fick ett samtal från Mange där vid 15.30 att han just vaknat och undrade vad han skulle äta (ööh..halv FYRA, men ät det som finns inom räckhåll så du då slipper gå ur sängen !!!???) Jag hann iaf lägga ett kallingpaket på ansiktet innan jag pallrade mig iväg. 




 
 

Imorgon är det iaf Pappas 60 års dag, så mamma är som nervösare än nervösast !
Jag kommer att åka dit och hjälpa till att servera redan från morgonen.
Bara det att min bil har lite "jobbiga sjukdomar", den är inte alls fräsch så jag undrar om det handlar om svinis eller vad. Så jag får hoppas man tar sig fram och tillbaka utan att den behöver något vaccin så motorn inte får för sig att hoppa ur chassit. :-/


Kommentarer
Postat av: Cammen

Ha ha...mammas bordbön var den bästa ikväll! De verkar vara lite småsnåla på fika de där nyinflyttade på Rotgatan ;-)



Hoppas du får en trevlig dag imorgon och att du sköter dig bra...annars känner jag att jag blir besviken!

2009-11-09 @ 00:20:05
Postat av: melvin

grattis på födelsedagen

2009-11-09 @ 07:47:37
URL: http://melving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0