Frisyr och Julfest

Sov en stund på förmiddagen efter jag lämnat barnen så jag skulle orka med Julfesten.
Fick senare besök av min vän Jenny från Byske.

Vi åkte iväg för att titta på lite pärlor som hon köper för att göra sina fina armband.
Sen hade tiden runnit iväg rejält och jag hade knappt fixat något till kvällen. HJÄLP!!!
Jenny erbjöd sig snällt nog att göra något åt mitt hår innan hon skulle rusa iväg in på stan.
Är ju HELT underbart när någon pillar en i håret, så jag nöjt till fullo!

Är ju rejält svårt med mitt ap-ansiktet (tjocka kindben) då man ska göra en frisyr.
Jag behöver ju lite höjd där bak så det jämnar ut sig med det som sticker ut, om man säger så :D 

Hon tuperade, sprayade och satt upp håret så här. (Tack Jenny!!! underbart!)



Sen bar det iväg på festen som skulle innehålla matlagning med den Vilde kocken Erik. Det var superkul och jättetrevligt :)
Tävlingar lagen emellan sen skulle det testsmakas av tävlingskocken. Vårt lag vann iaf korvsnoppningen så en liten seger blev det iaf ;)



Blev nykter för Hellan då jag ju ska köra flickorna till skolan imorgon. Körde från festen i rimlig tid.
Missade dock alla enormt "viktiga" program som "Mammas Pojkar" och Lyxfällan ... HUR ska jag klara mig ;)

Kommentarer
Postat av: Anna Nilsson

Vilken fin blogg! Såg trevligt ut det där, kul med tävlingar=) Får gratulera kusin Anders till vinsten då ;)

2009-11-27 @ 12:55:53
Postat av: Helena L

Åh tack Anna! :) Vad kul att du hittat hit !

Ja det är skitskoj med tävlingar ;)



Jasså du är släkt med tävlings-Anders ?? det visste jag faktiskt inte :) Världen är liten...

2009-11-27 @ 15:55:50
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Malin

Gud så snygg du vart i håret!!

Och vilken snygg top!!

Trevligt med julfest verkar det ha varit oxå:D

Har föressten lite mer ideér som jag måste "bolla" med dig;)

2009-11-27 @ 18:12:41
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Kusin Ida

Din tröja var sjukt snygg !!! vart har du köpt den? =)

2009-11-27 @ 18:56:42
Postat av: Helena L

Malin - KUL! att du gillade frillan du oxå :) Känns så kul att få göra något annat än bara det vanliga även om det inte blir "2 much"



Du det är baaara att bolla !!! så kul så :D



Kusin Ida

hehe... vet knappt om jag vågar säga det... haha

Men vi var ju i Luleå och strosade runt på HM.

Där hittade jag denna härliga topp.

(Jag föll direkt och kutade till omklädningsrummet)

När jag sen tittade närmare på den så står det MAMA på lappen (!!!) gulp... en gravidtop vill säga :D



Nåväl, skit samma..den passar ju och har då inget större maghäng :D



Kul att du gillade den ;)

2009-11-27 @ 19:36:53
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: PellePlutt

Du e så himmla snygg i din outfit Helena att man får hjärtklappning

2009-11-28 @ 01:46:07
Postat av: Helena L

PellePlutt - åh tack :) Vad kul att du tyckte den var fin! Blir ju rent generad nu :)

2009-11-28 @ 08:56:42
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0