Kul på jobbet, fick min ring

Idag är det fredag och vi har verkligen haft superkul på jobbet !!! Kände mig riktigt upprymd när jag körde därifrån.  Vi har skrattat och skrattat, vet inte om det var för att det var fredag men kul var det, stämningen på topp helt enkelt ! :D Fick testa lite nya saker på jobbet och det var oxå otroligt kul att jag faktiskt klarade av det! :)




Har sen varit och hämtat ut min förlovningsring som jag fick göra mindre. Eftersom jag hade två 6mm tjocka vitguldsringar så tog de nästan i min knoge (som jag ju har rätt ont i) Så för 660kr fick jag en 2,5 mm bred istället. (känns ju givande att betala för att ge bort guld) 

Vad tycker ni ? Det känns iaf väldigt mycket bättre för mig på fingret och sen ser vigselringen mycket större ut nu när den andra blivit mindre ;) 



Kommentarer
Postat av: Pojjan**

Blir avensjuk, jag vill också ha så kul på jobbet :P



Coola ringar!

2009-11-20 @ 21:33:49
Postat av: Anna

Snyggt!

2009-11-21 @ 10:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0