Fortfarande sjuk men vinst mot AIK

Vaknade upp och hela täcket och lakanet var dyngsurt. Hade t.o.m en söt lite pöl i naveln ;)
Hade ju 39,3 igår kväll och 39,5 i morse så visst hade jag trillat dit lite. Dessutom var Alvedonet slut.

Var ju dock match för Melvin i Bureå mot AIK. Hörde med Tränarna om någon kunde knyta Melvins skridskor så jag slapp beblanda mig med annat folk och smitta dom. Höll mig på replängds avstånd helt enkelt. Min mamma, pappa och lillebror med dotter kom dit från Boliden (samt med Alvedon till mig)

Blev en härlig seger för Clemensnäs så Melvin var sååå nöjd :)

Petra tog lite bilder






Sen har jag legat i soffan och sovit resten av dagen. Magnus har ju jobbat på hockeyn och Maja och Moa har åkt till sin mamma Malin. Melvin och Petra har suttit vid datorn för att uppdatera AIK-Matchen som ju slutade i förlust.

Blir inget jobb på ett tag nu så jag då inte smittar ner några arbetskamrater. Dags för sängen igen.


Host hos på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0