Twitter och ny färg

Har försökt förnya mig lite nu när jag har lite extrakraft igen. Har bytt lite bilder i headern och även lite färger som jag tänkt byta lite oftare framöver.  (Färgen blev jag inte helt nöjd över så det får vara vitt tills jag har tid i kväll att ändra)

Har även skaffat en sk. twitter ni kan se och följa i högernavigatorn!
 

Har varit på Kompetenstorget idag. Cyklade faktiskt dit i solen och mina knän höll tack och lov. Fick även ett samtal av Melvins hörsellärare att de saknade fröknar till morgondagens hörseldag så hon undrade om jag kunde vara det. Nu hörde jag dock så här sent att hon läst in ett meddelande att det löst sig och en lärare hade tillfrisknat så jag kunde åka på KT imorgon. Är nu det börjar bli intressant då det ska snart bli lite mera individuellt snack och inte bara grupplektioner (tycker dock det har varit supertrevligt)
 
Vi var även på Petras sista kvartsamtal på hennes skola. Allt verkar funka prima i skolan så det var bara postitivt.

Melvin trippar som på tå då det snart är hans födelsdag. Petra kom hem med ägg i håret då de lekt äggroulette på fritidsgården ikväll. :D såg inte klokt ut när hon kom hem klädd i en svart sopsäck och ägg rinnandes över hår och ansikte. :D

Lev och må alla ...  sov gott så hörs vi imorrn!




 

Kommentarer
Postat av: FRu SkaRp/PåskhaRe



Nu vill jag att du är mer egoist! Tänk på dej själv!Du behöver inte kunna allt o vara bäst (det är du redan) spara på dina krafter! Det är en ordination! Ta det piano med det Twitter, det sliter ut dej på noll tid o ger blanka ingenting, då vi kan läsa din blogg o njuta av dom fina bilderna du lägger upp!.

2009-05-19 @ 08:38:49
Postat av: Malin Ö

Vad fint det vart! Bilden på Maja i headern är en av mina favoriter:) Har den förstorad på väggen här hemma:)

2009-05-19 @ 10:37:25
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Helena L

Hej Påskis ;) JO jag håller HELT med i detta med Twitter... Det är nog inget för mig har jag insett efter bara EN dag.. haha. Som du säger blir man bara stressad av det och för vad.. INGET intressat för läsarna :)



Malin - Tack :) Ja den bilden är fin tycker även jag ! Ska försöka hitta någon som passar in på Moa oxå (ev ta en ny när de kommer hit) så alla kan vara med :) Man blir bara så ivrig när man får ork helt plötsligt ;)



2009-05-19 @ 12:55:38
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Malin Ö

Man blir ju det:) Ta det lugnt bara!:)

2009-05-19 @ 13:14:07
URL: http://blondinmammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0