Hörselläger i Fagervik

Ja så är man hemma från hörsellägret i Fagervik (Piteå). Vi hade det superhärligt trots den enorma stormen första dagen. Barnen var spända men de kände ju några sedan de tidigare träffarna. Det var dock många avhopp från just skellefteå, så bara 9 barn åkte iväg. Från Piteå var de dock hela 21st . Melvins bästisar Adam och Edwin kom tack och lov. :) De är så himla söta ihop och de bryr sig så mycket om varandra trots att de inte träffats mer än några få gånger samt  åldersskillnader... urgulligt. Det var iaf väldigt lärorikt för mig att få följa med. Allt tecknades, och det är verkligen något jag skulle vilja lära mig.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Melvin är så söt!!



De ser ut att haft det roligt på lägret!

2009-06-01 @ 10:54:38
Postat av: Anders Eriksson

Jag har själv en hörapparat så jag hade gärna haft läger även på min tid.

Min är inte lika fin om man säger så.

2009-06-01 @ 12:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0