HIPP HIPP HURRA... MELVIN 8 ÅR IDAG!!!

Idag fyller ju Melvin år!! GRATTIS ÄLSKLINGEN !!! Storkillen..man kan knappt tro att det är sant hur gamla barn man har :D (trots att man själv står HELT still i åldern ;)

Melvin hade valt att istället för att ha ett barnkalas ville han göra något. Det var sån tur att det var folkracetävling i Luleå just idag !! Min morbror skulle dessutom köra. Alla våra barn älskar ju fullkomligen detta till min stora lycka :) vi har ju i stort sätt vuxit upp vid banan och jag har ju dessutom haft en egen bil :D

Dock har tävlingarna jag varit och sett på alltid gjort att det gått dåligt för Micke Vicke. Vi vet inte alls varför .. för annars vinner han ju nästan jämt.. haha...
Så idag så skrämde jag honom med att skicka ett SMS just innan start:
"Nu är det bara att du skärper dig!"
" Är DU här ? HJÄLP!!"  fick jag då tillbaka... :D 

Det var iaf soligt och härligt att sitta och titta på tävlingen. Melvin njöt och fick dessutom (nästan) vara med ;) 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Melvin önskar Tea och Totte

2009-05-22 @ 18:42:27
Postat av: Jossan

Mäh, har ni varit ända hit utan att höra av er!!! Skämmes på er! ;)



Hoppas M fick en underbar födelsedag! :D

2009-05-22 @ 22:59:57
URL: http://munters.blogg.se/
Postat av: Malin Ö

Ja visst är det lustigt det där? Undrar hur det funkar? att barnen blir äldre men inte en själv.....:)

Vilken superdag han verkar ha haft!

2009-05-23 @ 11:09:45
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du får en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-23 @ 11:15:08
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Helena L

Tea och Totte - Han tackar så mycket ! :) HOppas allt är bra med er!



Jossan - Ööh.. vi var så klart HELT säkra på att ni redan skulle vara på folkracen och ta emot oss då ni borde ha förstått att vi skulle dit !!! dålig stil kan man ju känna så här i efterhand ;)



Japp Melle fick en superdag :) Hoppas ni har det bra!



Malin Ö - Haha..ja visst är det helt otroligt ;)

2009-05-23 @ 13:26:44
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0