Rövare och MIDSOMMAR

Vi var en sväng och hämtade mamma för att åka till Gråberg. Där köpte vi lite nya blommor att plantera. På vägen tillbaka till Boliden stannade vi till för att barnen skulle hinna springa upp till Finnforsrövarnas gamla grotta. Tyvärr har den börjat sjunka ihop så mycket nu att den snart inte går att titta in i.




Sen var det dags för Midsommarafton. Innan barnen skulle åka så hann vi med att åka till Tuvan för att se iaf början av firandet där. Lite fiskedamm, fika och tipsrunda han de med.

Vi slingade även Petras hår så hon skulle få lite sommarljust. :)




Sen var det dags för grillning här hemma. Vi hade inte tänkt göra något alls utan mera fixa i ordning på gården då vi blev bjudna över till våra grannar. Verkligen superkul !!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

O hej och hå, vilka fina bilder ;)

I kyrkan gick det bra, men jag och lovisa kunde inte hålla oss för skratt...



måste bara säga att både jag och lovisa tyckte att ert hus såg ut som ett drömhus :D

2009-06-20 @ 23:27:51
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/
Postat av: Helena L

Haha... och jag kan tänka mig att det fanns några i publiken som inte heller kunde hålla sig för skratt efter eran "förvarning" ;)

Skönt att det gick bra iaf :)



Nämen tyckte ni?? oj så glad jag blir :D

2009-06-20 @ 23:36:14
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Johan

Oj det verkar har varit livat i holken ser jag! Sköna bilder! Killen som ligger på "brottsplatsen" var ju för rolig! :)

2009-06-23 @ 10:42:21
URL: http://fotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0