Robotyoga och CityAkuten

Idag var det dags för det första testet av solduschen på  VILA hudvård . 
Fick ju ett presentkort av Mange när jag fyllde år för att kunna göra denna brun utan sol behandling innan bröllopet. För att ta det säkra före det osäkra gjorde jag det redan nu för att se om man skulle se ut som en flammig morot eller om det skulle vara något alternativ istället för några timmar i rörgrillen.

Det var dock inte bara en grej man skulle komma ihåg med alla olika handdukar och positioner osv, men jag tror jag lyckades trots allt. Var en väldigt duktig instruktör som dessutom kommer på bröllopet :)
Allt gick väldigt fort och själva duschningen var ju klar på minuten. Kändes ungefär som man stod i en kompakt biltvätt och utövade robotyoga. Ena armen upp, ena ner, vrid huvudet.... byt position.. Andra armen upp osv...
Sen bar det av hemmåt igen för att invänta solbrännan. Måste faktiskt säga att det funkar!
Till och med Magnus såg det utan att jag sagt något. Får dock se om färgen ligger kvar på lakanet imorgon eller om man kanske till och med avancerat några nyanser i brunt ;)

Har sedan haft en sovdag igen då kroppen inte orkat vara i vaket eller iaf upprätt tillstånd. Soffläge under filtarna. 
Melvin har pysslat på med Leia och Petra har haft fotbollsträning. Moa kom även hit en sväng för att spela fotboll med sitt lag. Annars har det väl... regnat.. och regnat... och regnat... Men snart ska ni se att solen hittar hit igen :)

Mamma var till Umeå idag för att undersöka axeln och armen som inte blivit något bättre på tre månader. De tittade knappt på armen som vanligt utan sa att hon måste hålla ut och fick bara mera tabletter. FRUSTRERANDE !!! Hon ska tillbaka igen om två veckor så då hoppas jag dom förstår att något måste göras!


Sedan ikväll har det ju varit CityAkuten ( ER) för hela slanten i flera timmar. Sista avsnitten. *Snyft snörvel*
Riktigt jobbigt att inte veta hur det går för alla sen...
Dock gjorde de inte lika stor grej av det som i Grey's Anatomy.. då de la ut ett AKUTNUMMER för alla att ringa då det slutade som det slutade... Det finns stora bekymmer här i världen... 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Får hoppas de avsnitten går i repris för jag var inte hemma igår :(

2009-06-16 @ 11:06:34
Postat av: MrJ

Åhå! Ja när solen inte visar sin bästa sida är det kanske säkrast att utöva robotyoga med brunfärg! :) Hoppas det bruna inte smiter av sig överallt nu!

2009-06-16 @ 21:08:22
URL: http://fotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0