Bröllopsbilder !

Som ni nog förstår är det mycket att göra just nu med bla återhämtning, rehab, barnen, träningar, matcher och så klart bröllop ;) Kan därför bli något mindre inlägg.
Men fortsätt gärna att skriva och maila!  
                                                                                                                                                                                    
Här under tiden kommer några bilder jag tagit på tidigare bröllop på släkt och vänner
(Klicka på bilderna för att se dom större)


OBS!  Alla bilder är    ©Helena Leiford



Emma och Jörgen             barn Elliot och Oliver  (Melvins kusiner) 



Fotografen Christian och Elisabeth
 


Grannarna Torbjörn och Frida          barn Ester och Elvira



Syrran Camilla och Erik            barn Olle och Alva



Håkan och Annica       barn Kalle, Fia och Meja         (Tränare,vänner)

Kommentarer
Postat av: Karin

Fantastiska bilder Helena!

2009-06-04 @ 07:55:50
Postat av: Malin Ö

Det är ju synd att du inte kan fota ditt eget bröllop!;)

Du är ju så himla duktig!

2009-06-04 @ 09:21:45
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Helena L

Karin - Tack snälla :)



Malin Ö- Tack tack!

Haha... ja det hade varit något. Skulle gärna hålla mig bakom kameran än framför dessutom. Vet inte alls hur detta kommer att gå..haha.

Vår fotograf är dock sååå mycket bättre än mig så han kan säkert styra mig rätt i mitt virrande ;)



"Hellan!! du virrar ur bild!"



Har inga höga krav på korten bara jag känner att man fastnat hyffsat på ett kort iaf så blir jag nöjd :)



Btw..har lagt till din blogg på länkar nu!

2009-06-04 @ 09:33:11
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Louise

Varför blev jag plötsligt väääldigt sugen på att gifta mig?;)

2009-06-04 @ 13:01:08
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Thomas Johansson

Har sällan skådat så vackra bröllopsbilder !



Du har många humorbilder jag skrattar åt. Speciellt bruden i busskuren!



Mycket vänliga hälsningar /Thomas

2009-06-05 @ 12:34:44
Postat av: Helena L

Louise - hihi.. jamen då kanske det snart blir dags då ?? ;)



Thomas Johansson - Tack tack :)



Haha..ja det är ju syrran som var lite wild'n crazy där och vågade sätta sig i en skitig busskur mitt i Umeå, just INNAN bröllopet !!! :D



2009-06-07 @ 23:18:44
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0