På väg till festen

Har varit med Petra och Sandra på stan idag och shoppade bla denna fina tunika jag ska ha på stadsfesten ikväll. (hittade som tur var en tråd som var lös så jag fick den billigare ;)
Ska nu till min faster Monika med Jennifer och Gudbrand samt några till. Ska bli superkul !
Hade inte tänkt mig dit ikväll men det blev ändrade planer :)

Petra skulle se Johan Palm och Kevin Borg på stora scenen så då passade jag och Sandra på att shoppa lite extra ;)



Såg ni föressten petra på tv igår !!!??? i Ledins show blev hon intervjuad ;) så söt så...


Nu kommer skjutsen så jag måste rusa...

Ha en kul kväll alla.. och ses vi ... så ses vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0