Nagelfix

Så var det dags att snygga till oss lite även på naglarna. Jag var själv och fixade mina naglar snygga hos Kicki på nagelmakeriet. (glömde dock kameran men ni får se naglarna senare när jag visar bilder från den stora dagen ;)

Idag kom då även Maja och Moa till oss från att ha varit i Turkiet en vecka. Så vi hade frågat om deras mamma Malin som är så duktig på att göra naglar kunde göra på alla tre flickorna. Här ser ni när hon kom hem till oss och gjorde Petras.. blev så otroooligt fina :)  (Tack Malin!)


Har spenderat  de senaste dygnen i tokstress. Kommer inte isäng och när jag somnat så vaknar jag efter bara någon timma och kan inte somna om igen. Har jag tänkt på allt ??
Mycket att fixa nu.... för.. 
nu ÄR det nära... 



Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Hoppas allas naglar håller nu!:)

Och stressa inte ihjäl dig!

Bara du kommer ihåg att vara i kyrkan i tid så är ju det viktigaste klart;)

Ha de!

2009-07-10 @ 12:07:44
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Helena L

Jadå .. dom ser så fina ut så :)



stressa.. JAG ??? hurmf.. ja jag borde väl ta det lite lugnare ja.. SHit.. det är inte lite som ska fixas. :D

Ja jag ska försöka hinna i tid till kyrkan :D



Ha det bra du oxå ! Kram

2009-07-10 @ 23:27:05
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0